Σελίδες

Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2023

Ελάτε να φτιάξουμε το Χαλάνδρι της καρδιάς μας! (φωτογραφίες-βίντεο)

 


Σε 26 μέρες θα κληθούμε να δώσουμε την ψήφο μας, για να αναδείξουμε την νέα δημοτική αρχή, τον ή την νέα δήμαρχο του Χαλανδρίου.

Η Κρίστη Αγαπητού θεωρώ πως είναι η μοναδική, που μπορεί να οδηγήσει την πόλη μας την επόμενη 5ετία στην αναβάθμιση, να μπορέσουν όλοι οι πολίτες να έχουν την πόλη που επιθυμούν.


Είναι πολύ σημαντικό η διοικούσα αρχή της πόλης, όχι μόνο να λύνει τα προβλήματα που υπάρχουν, αλλά με σκέψη δημιουργίας να δρομολογεί τις εργασίες για το μέλλον!


Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης «ΑΓΑΠΑΜΕ το ΧΑΛΑΝΔΡΙ», είναι ικανοί να δώσουν την λύση που  θέλει ο πολίτης του Χαλανδρίου!

Ένας εξ αυτών είμαι και εγώ, που ζητώ την ψήφο-εντολή σας, για να αγωνιστώ, να δουλέψω, να φτιάξουμε το Χαλάνδρι μας, την πόλη που θα μας κάνει να αισθανόμαστε υπερήφανοι!

( ομάδα δράσης, της επιτυχίας)

Δεν έχω ιδιαιτερότητες στα έργα! Όλα πρέπει να γίνουν, για την βελτίωση των ήδη υπαρχόντων, με την δρομολόγηση νέων, που θα είναι στις επιθυμίες σας.

Βρίσκομαι εδώ για να δουλέψω! Θέλω την συνεργασία σας, θέλω την ψήφο-εντολή σας, για να φτιάξουμε το Χαλάνδρι που θα ανεβάσει την ποιότητα της ζωής μας, των παιδιών μας και των εγγονιών μας!


Σέβομαι τον συνάνθρωπο μου
, η χαρά και η ευτυχία του, είναι η δική μου 
επιτυχία!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πώς προβλέπουν τον καιρό τα Μερομήνια

  Τα Μερομήνια είναι μία πανάρχαια μέθοδος πρόβλεψης του καιρού. Στην επαρχία οι άνθρωποι για χιλιάδες χρόνια διατήρησαν από γενιά σε γενιά ...